کراشر کم صدا در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Low noise crusher-1
Low noise crusher-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.


کمپانی کارچر (کرشر) آلمان سالهاست که در زمینه تولید انواع مکنده‌های قدرتمند آب و خاک برای است.فاده در صنایع گوناگون، در حال ابداع و نوآوری است.. تفاوت چشم‌گیر کرشر با دیگر شرکت‌های رقیب، در ارزش برند، میزان فروش می‌تواند و تفاوت کیفی محصولات است.. به طور کلی جاروبرقی‌های صنعتی، از لحاظ نوع موتور به دو دسته تقسیم‌ می‌شوند:

اجزای و مکانیزم کار در نوع تک توگل به این صورت است. که حرکت فک متحرک به طرف جلو و عقب و بالا و پایین می باشد و بدلیل اینکه حرکت به آرامی صورت می گیرد فشار بر روی فک ها کمتر از نوع جفت توگل می باشد و نسبت دهانه تغذیه آن نیز کوچکتر می باشد و برای سنگ های سخت مورد است.فاده قرار می گیرد.

- دیدگاه بهداشتی : به طور کلی صدایی بی خطر شمرده می شود که درصد یا بیشتر افرادی که در معرض آن قرار دارند دچار اختلال شنوایی نشوند . افت شنوایی ناشی از سر و صدا یک بیماری غیر قابل برگشت و لاعلاج است. که فقط با کمکهای شنوایی می توان به میزان مختصری آن را صحت بخشید .



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه