کوره هاي تخت و خم شيشه سکوريت در شرق تهران ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Sekurit flat and bent glass furnaces-1
Sekurit flat and bent glass furnaces-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


همانطور که گفتیم در حالی که شیشه های خمیده امکانات طراحی زیادی را به طراح ان و معماران می دهند، اما چالش انتخاب شیشه ای خمیده که عملکرد حرارتی و خورشیدی مورد نیاز را به شکل خمیده ارائه می دهد بسیار مهم است.. در واقع طراحان در طراحی این نوع سازه ها علاوه بر زیبایی باید به مساله جلوگیری از هدر رفت سازه هم فکر کنند.

curved_glass شیشه تخت به اندازه مورد نظر برش داده می شود و سپس کاملا تمیز و جلا داده می شود. هرگونه ذرات سرکش گرد و غبار یا خاک می تواند باعث شکسته شدن شیشه در طی فرآیند خم شدن شود. به همین دلیل برای اطمینان بیشتر از تمیز بودن شیشه، یک نور ماوراء بنفش از بالا به شیشه تابیده می شود. این کار باعث از بین رفتن ذرات ریز و کوچک از گرد و غبار می شود.

شیشه های خم که به Glass Bent  نیز معروف هستند در واقع همان شیشه های معمولی هستند که مجدداً گرم و شکل داده می شود و سپس در یک قاب فلزی قرار می دهند تا شیشه به حالت مورد نظر در بیاید و پس از سرد شدن در همان حالت باقی بماند. اما مهمترین مسال در شیشه خمیده، مساله انحراف یا شکست نور است.. زیرا این شیشه ها بیشتر در نمای ساختمان، سیستم های تصویری و صنعت خودروسازی است.فاده میشود و بسیار حائذ اهمیت است. که تصویر به خوبی از پشت شیشه ها دیده شود.



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران