کوره هاي تخت و خم شيشه سکوريت در شمال تهران ( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت )

Sekurit flat and bent glass furnaces-1
Sekurit flat and bent glass furnaces-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در بحث بهترین محله های شمال تهران میتوان گفت که تقریبا تمامی محله های شمال تهران در دسته ی بهترین ها قرار میگیرند . دسترسی به حمل و نقل عمومی ، اماکن گردشگری و تفریحی ، مراکز خرید و از همه مهمتر امکانات آموزشی در شمال تهران از کیفیفت بالایی برخوردارند . مناطق شمال تهران شامل تمامی محله های منطقه و منطقه شهرداری تهران میشود . اینکه در بعضی منابع منطقه را نیز بعنوان مناطق شمال تهران در نظر میگیرند اشتباه است. زیرا پیدایش منطقه همزمان است. با طرح گسترش شهر تهران از غرب  ، همانطور که نام غرب را میتوان در میان محله های منطقه مانند

از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.

محله های شمال تهران که در این منطقه قرار دارند شامل اختیاریه، ونک، میرداماد، ولیعصر، ظفر، قلهک، دروس، دولت، دیباجی، پاسداران، جردن، سید خندان می باشند. محله های شمال تهران موجود در منطقه جزو محبوب ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد که جاهای دیدنی بسیار زیادی در آن ها وجود دارد.


تمام شیشه های خمیده در ابتدا به صورت شیشه های صفحه تخت و معمولی هستند. روند تبدیل شیشه معمولی به شیشه خمیده هم بسیار تخصصی است. و هم زمانبر است. ، از این رو شیشه های خمیده می توانند قیمت بالاتری نسبت به شیشه های تخت معمولی، سکوریت، لمینت و&#; داشته باشند.

اولین جایی که از شیشه های خم است.فاده شده است. در شیشه های جلو و عقب اتومبیل هاست. شیشه جلوی اتومبیل یک شیشه لمینت است. که به صورت خم درآمده است.. اما شیشه های عقب اتومبیل شیشه سکوریت خم است.. با توجه به این موضوع می فهمیم که هر نوع شیشه ای را می توان خم کرد. فرقی نمی کند که سکوریت، لمینت و مدل های دیگر باشد.

از آنجا که فولاد با سرعت کمتری نسبت به شیشه گرم می شود ، قالب فولادی از قبل گرم می شود و در حدود ۸ درجه سانتی گراد قرار می گیرد. سپس می توان شیشه را روی قالب قرار داد و در کوره قرار داد. درجه حرارت در کوره تا درجه سانتیگراد بالا می رود، در این مرحله پیوندهای بین مولکول های



( فروش, خدمات و سرویس, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران