بابکت در پردیس ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


از مزایای لودرهای بابکت می توان به قابلیت نصب تجهیزات جانبی بر روی لودر، تنوع بالای مدل ها، است.فاده آسان، کیفیت بالا، سهولت است.فاده در فضای کوچک، سرعت و قدرت بالا نیز اشاره کرد. علاوه بر این، بیشتر لودرهای بابکت دارای سیستم چرخش دو حالته، سیستم دو سرعته و هدایت پیشرفته لودر هستند که کار را برای کاربر راحت تر می کند. نکته ی مهم دیگر در لودرهای کوچک بابکت آن است. که ابعاد کوچک آن ها سبب شده است. که به راحتی در درون شهر قابل تردد باشند و مزاحمت کمتری برای افراد ایجاد خواهد کرد.

یکی از پر فروش ترین نوع لودر بابکت، لودر Skid Steer نام دارد که با دو چرخ زنجیری و پلاستیکی تولید می شود. قدرت و کارایی این لودر کوچک، بسیار بالا است.. این نوع لودر در سری S قرار می گیرد. مدل s از اسکید است.یر، بزرگ تر از سایر مدل های آن خواهد بود. نکته ای که درباره ی مدل های مختلف این لودر باید بیان نمود آن است. که همه ی مدل ها در ابعاد، سرعت و قدرت با یکدیگر تفاوت هایی دارند؛ اما کارکرد همه ی آن ها با هم یکسان است..

امروزه تکنولوژی با سرعت بالایی در حال حرکت است. و مینی لودر های بابکت راهسازی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از این رو مجموعه ایران بابکت (شرکت اطلاع گستر اطلس) نیز با ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید و فروش باب کت و انواع جلوبند جارو بابکت با بغلزن و آبپاش سعی داریم تا بهترین باشیم. همچنین با فروش قطعات و لوازم یدکی اصل و اورجینال بابکت با قیمت مناسب در خدمت شما هستیم . لذا بهترین قیمت و کیفیت در رابطه با قطعات اصلی را از ما بخواهید.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در پردیس