بالابر در شرق تهران ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.


مهندس علی شادمان تحصیلات خود را در دانشگاه تهران در رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی آسانسور و بالابر سپری کرده است. وی در زمینه طراحی، ساخت . نصب انواع آسانسورهای کششی ، پله برقی و بالابر سابقه در حدود ۸ سال دارد همچنان در این رشته مشغول به فعالیت می باشد .

نکات ایمنی لازم است. قبل از شروع کار و همچنین در حین انجام کار رعایت شوند. این موارد به‌طورکلی شامل بازدید و  چک کردن روزانه قطعات و اجزا دستگاه، خطر سقوط بار یا افراد، بررسی منطقه ازلحاظ وجود موانع، گودال، بررسی ارتفاع سقف در محیط‌های سربسته، دور کردن افراد از محل کار، خطرات برق‌گرفتگی و برخورد با سیم و کابل‌های هوایی، است.فاده نادرست از دستگاه، احتمال برخورد با ساختمان و موانع نوک‌تیز، حمل بار بیشتر از حد مجاز دستگاه است..

آمارها نشان داده است. که حدود درصد از مرگ‌ومیرهای ساختمانی ناشی از حوادث بالابرها هستند. خطراتی که در این زمینه وجود دارد شامل برق‌گرفتگی، نقص فنی، سقوط افراد یا اشیا، برخورد با سقف یا اشیا و برخور‌د با گوشه‌های نوک‌تیز است.. با توجه به این قضیه، لازم است. موارد ایمنی را رعایت نماییم.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شرق تهران