سلام، ماهیت دستگاه موتور ژنراتور ایجاد نیروی الکتریسیته از طریق سوخت می باشد. دستگاهی که مدنظر شما است. با است.فاده از نیروی برق وارده به موتور می خواهد از طریق ژنراتور برق تولید نماید. زمانی که برق هست دیگر چه نیازی به تولید برق وجود دارد؟ دستگاهی که مدنظر شما می باشد وجود خارجی ندارد، اگر دقیق تر بفرمایید چه کاری می خواهید انجام دهید شاید دقیق تر بتوانیم حضرتعالی را راهنمایی کنیم.
تغییرات در سیستم های الکترونیکی، مانند ژنراتور گازوئیلی توسط نوسات و سیگنال های الکتریکی قابل سنجش می باشد. این سیگنال ها توسط یک سری ابزار الکتریکی از تمام دستگاه جمع آوری می شوند و در پردازشگر مرکزی مورد محاسبه و کنترل قرار می گیرند. پردازش حاصل بر روی تعداد محدودی از پارامتر های خاص انجام می شود. هر گونه تغییرات دستگاه با توجه به این پارامتر ها قابل نظارت می باشد.
در فیلتر های دو مرحله ای سری ممکن است. هر دو فیلتر از یک جنس و اندازه و دارای قطر منافذ یکسان باشند، اما در برخی طرح ها فیلتر اولیه دارای اندازه بزرگتر و قطر منافذ بزرگ است. (حدود تا ۵ میکرون). این فیلتر برای گرفتن و عاری کردن سوخت از ذرات بزرگ است.. فیلتر دومی یا ثانویه دارای اندازه کوچکتر و قطر منافذ ریزتر (حدود تا ۵ میکرون) می باشد. این فیلتر ذرات و ناخالصی های بسیار ریزی که از فیلتر اولیه عبور کرده اند را گرفته و عمل تصفیه نهایی سوخت را انجام می دهد. در برخی از طرح های سوخت رسانی، فیلتر اولیه سوخت قبل از پمپ اولیه و در مسیر مکشی آن قرار دارد و فیلتر ثانویه بعد از پمپ اولیه قرار می گیرد.
سیم پیچ های میدان به سیم پیچ هایی گفته می شود که میدان مغناطیسی اصلی را در ماشین تولید می نماید. سیم پیچ های آرمیچر به سیم پیچ هایی اتلاق می شود که ولتاژ اصلی در آن القاء می شود. برای ماشین های سنکرون، سیم پیچ های میدان در روتور است..
سلام، یه ژنراتور ۵ کیلووات ۵ دور دارم که با توجه پلاک، جریان تحریک ۸ آمپر و ولتاژ تحریک ولت داره و دارای دو حلقه لغزنده داره روی روتور هست. آیا با وصل کردن دو حلقه لغزنده به همدیگر (یعنی روتور را اتصال کوتاه کنیم)، می توان از این ژنراتور بعنوان موتور است.فاده کرد یا خیر؟ ممنون می شم راهنمایی کنید.