دستگاه سنگبری در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


دستگاه برش سنگ کارگاهی دستگاهی است. که فک متحرک آن توسط گیربکس و یا به صورت دستی حرکت می کند. دستگاه برش سنگ کارگاهی ثابت نیمه اتومات دارای فک متحرک گیربکسی و یا دستی می باشد که موتور و تیغه و محافظ تیغه روی آن سوار است.. دستگاه برش سنگ کارگاهی ثابت نیمه اتومات و دستی متحرک دارای میز گونیا ومحافظ تیغه بوده و دارای قابلیت برش فارسی (تحت زاویه) می باشد.

قاب تیغ اره دیسکی محل اتصال موتور به تیغ اره دیسکی می باشد، بطور معمول موتور دستگاه های سنگبری یا به صورت مستقیم و یا از طریق گیربکس (مدل هایی که قابلیت تنظیم دور داشته باشند) به قاب محل قرارگیری تیغ اره دیسکی اتصال پیدا کرده اند.

مهم ترین مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه های لینرگاید، تنوع در ابعاد دستگاه و قیمت مناسب تر آن نسبت به سری های لینرگاید می باشد. تنوع در ابعاد برش در دستگاه کروم است.یل مدل کاوش، بسیار زیاد است.. از طرف دیگر از لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه تر از سری لینرگاید می باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر ری