یخساز و سردخانه صنعتی در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


این کارخانه ها می توانند انواع یخ های خوراکی یا صنعتی را با ابعاد متفاوت تولید کنند. کارخانه یخ سازی از قالب با اندازه های مختلفی است.فاده می کند و این قالب ها به هر دو شکل مستطیلی و مربعی موجود هستند، گرچه تولید یخ در قالب های مستطیلی با بازده بالاتری انجام می گیرد.

همان طور که همه ما می دانیم، برای حفظ مواد اولیه محصولات کشاورزی، غذایی، دارویی، شیمیایی و ... نصب سردخانه با هزینه نسبتاً مناسب بهترین و ایده آل ترین راه حل می‌باشد. اما توجه داشته باشید، در زمان نصب و راه اندازی انبار های سرد از متخصصین کاملا با تجربه و مجرب کمک بگیرید.

کارخانه های یخ سازی جدید کاملا اتوماتیک هستند و بازده آن ها نسبت به دستگاه های قدیمی بالاتر است.. علاوه بر این، در یک کارخانه یخ سازی اتوماتیک، نیروی انسانی کمتری مورد نیاز است. و در نتیجه هزینه های جاری کمتری خواهد داشت. حتی کسانی که در زمینه یخ سازی تخصصی ندارند نیز می توانند از این یخ سازهای قالبی اتوماتیک است.فاده کنند؛ چرا که کار کردن با آن ها بسیار راحت است.. امروزه معمولاً برای فعالیت یک کارخانه یخ سازی ثابت دو اپراتور و برای دستگاه یخ ساز سیار یک اپراتور مورد نیاز است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر ری