خدمات و سرویس ماشین آلات لیزری در شرق تهران

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.


مگا ماشین هدف خود را تامین و تجهیز کارگاه‌ها و کارخانه‌های صنعتی با ماشین‌آلات با کیفیت و به روز داخلی و خارجی قرار داده است.؛ همچنین تمامی تلاش خود را کرده است. تا با درک صحیح نیاز مشتری طی  ۵ سال اخیر ماشین‌آلاتی را به مشتری معرفی کرده که نیاز آن‌ها را با کمترین هزینه و کارآمدترین                                                                                                                   گزینه رفع کند.

مگاماشین با بهره گیری از تکنولوژی‌های بروز، بیش از ده سال است. که در صنایع خمکاری و برش‌کاری و فرمینگ به فلزات فعالیت دارد. تولید و تامین ماشین‌آلات خم و برش فلزات تنها با بهره‌گیری از دانش بروز و تکنولوژی‌های نوین تولیدکنندگان و شرکت‌های مطرح و بزرگ کشورهایی مانند ایتالیا و ترکیه امکان‌پذیر است..

با افزایش روزافزون رقابت در بازار، تحقق توسعه هوشمندانه در زمینه تولید ماشین آلات ساختمانی امری ضروری است.؛ زیرا فقط از این طریق محصولات تولید شده می‌توانند نیازهای بازار، نیازهای مصرف کنندگان و توسعه زمان را برآورده کنند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر