خدمات و سرویس ماشین آلات لیزری در شهر جدید اندیشه

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


دستگاه برش لیزری، بدون نیاز به قالب می ‌تواند قطعات ماشین‌ آلات کشاورزی را پردازش کرده و آن ها را بر اساس الگو های داده‌ شده به نرم ‌افزار خود، به‌ راحتی و با دقت بسیار بالا برش دهد. این دستگاه بسیار انعطاف‌ پذیر بوده و می ‌تواند با است.فاده از نرم ‌افزار های حرفه ‌ای برش لیزری، شکل دلخواه را بر روی صفحات برش دهد.

با است.فاده از انواع دستگاه‌ های برش لیزری، صاحبان کسب‌ و کار در حرفه ‌ صنعت تولید ماشین‌ آلات کشاورزی، می ‌توانند فضای تولیدات خود را گسترش داده و ماشین ‌آلات کشاورزی بیشتری را در کیفیت بسیار مناسب و در زمانی بسیار کوتاه انجام دهند.

تجهیزات مربوط به پردازش صفحه می‌توانند به طور خودکار تمام اعمال و عملکردهای صفحه را از بارگیری، اندازه‌‌‌گیری تا برش لیزری و سپس تخلیه انجام دهند. تجهیزات لیزر فیبر می‌تواند نیازهای تولید ماشین آلات ساختمانی را برآورده کند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر