فروش ماشین آلات لیزری در شهر ری

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.


تجهیزات برش لیزر از سال پیش به طور گسترده‌ای در صنعت ماشین آلات ساختمانی مورد است.فاده قرار گرفتند و عمدتاً برای برش متریال‌های مختلف در ساخت ماشین آلات جاده، لودر، ماشین آلات بندری، بیل مکانیکی، ماشین آلات آتش نشانی و بهداشتی مورد است.فاده بودند.

شرکت مهندسی کاراصنعت آرسس یکی از بهترین برندهای دستگاه برش لیزر است. که با مجوز رسمی از سازمان انرژی اتمی ایران و دریافت پروانه، فعالیت خود را در سال در زمینه دستگاه‌های لیزر صنعتی اعم از برش، حکاکی، جوش CO، فایبر و NDYAG آغاز کرد و در چند سال گذشته با دریافت گواهینامه‌ها و نمایندگی شرکت‌های معتبر جهت فروش و خدمات پس از فروش توانست سهم مناسبی از بازار لیزر را به دست آورد.

در صنعت ماشین آلات ساختمانی، دستگاه لیزر برای برش انواع سوراخ‌های روی متریال است.فاده می‌شوند، در صورتی که ضخامت صفحه و اندازه قطر سوراخ مد نظر متناسب با دستگاه باشد، کیفیت برش تضمین می‌شود و دیگر نیاز به روش‌های حفاری و بهره وری از نیروی کار نیست.



( فروش ) های دیگر