فروش ماشین آلات متالورژی و ذوب در بومهن

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


ماشین‌های کنترل عددی رایانه‌ای یا CNC (Computer Numerical Control) دستگاه‌هایی الکترومکانیکی هستند که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در صنعت ابزارسازی کسب کرده‌اند. دستگاه‌های CNC از رایانه به جای انسان برای انجام وظایف مربوطه در این صنعت است.فاده می‌کنند. اگر چه این ماشین‌ها در صنایع مختلف محبوبند اما در صنایع خودروسازی و فناوری تا حد زیادی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به کمک کدهای واردشده‌ی رایانه‌ای، قطعات مختلف را بدون مداخله‌ی انسانی و با دقت برش می‌زنند.

واژهٔ «متالورژی» از ترکیب دو واژهٔ یونانی متالون «metallon» به معنی فلز و آرگون «ergon» به معنی کار ساخته شده‌است. این واژه را نباید با واژهٔ 'متالوژی' که می‌شود فلزشناسی و تلفظ نزدیکی دارند اشتباه گرفت و نیز باید گفت که اصلاً رشته‌ای با این نام وجود ندارد و درست آن متالورژی به معنای فلزگری یا فلزوَرزی و دانش کار کردن با فلزهاست.

در این نمایشگاه شرکت‌های محتلف در زمینه‌ تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی وابسته، تصفیه خانه‌های صنعتی و خدمات صنعت متالورژی و شکل دهی فلزات، معادن و انجمن‌ها، نشریات و مراکز علمی مرتبط حضور دارند.



( فروش ) های دیگر