خدمات و سرویس ماشین آلات متالورژی و ذوب در شهر ری

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


به گزارش ایرنا از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی از ابتدای فروردین تا پایان آذر، ۵ میلیون و ۵ هزار و تن انواع محصولات معدنی و صنایع معدنی به ارزش میلیارد و ۸ میلیون و ۵ هزار دلار

کوره ذوب آلومینیوم یکی دیگر از تجهیزات متالورژی است. و قابلیت حرارت دادن فلزات تا دمای بیشتر از درجه سانتیگراد را دارد. بیشتر فلزات در این دما و حتی دمای پایین تر ذوب می شوند ، اما به دلیل اینکه بیشترین کاربرد کوره برای فلز آلومینیوم است. نام کوره ، کوره آلومینیوم است..

نمایشگاه متالوژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان، رویدادی بین المللی است. که دهمین دوره آن در تاریخ های الی مرداد در مرکز نمایشگاه های بین المللی اصفهان برپا می شود. با لست ایونت در معرفی این نمایشگاه اصفهان همراه باشید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر