فروش ماشین آلات ورق در شرق تهران

Sheet machines-1
Sheet machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


گروه کارتن ماشين به منظور ارایه خدمات مطلوب در زمينه ماشين آلات مربوط به توليد ورق کارتن تاسيس گرديده است. و با عنايت به اين که درعرصه رقابت در بازار ماشين آلات توليد ورق کارتن رقبای جدی و سخت کوش خارجی دارد. اين گروه به علّت وسعت امکانات خوددر داخل…

ماشین‌ آلات ورق سازی ، بهترین تعریف به عنوان مجموعه‌ای از ماشین آلاتی است. که طراحی شده اند تا سه، پنج یا هفت ورق را در یک فرآیند پیوسته، گرد هم آورند. سپس یک تخته دیواری تک، دو یا سه جداره را تشکیل دهند. جعبه‌های راه راه یکی از جنبه‌های رایج در زندگی روزمره هستند که شرایطی آسان را برای بسته بندی محصولات فراهم می‌کنند.

ماشین آلات خط تولید ورق های مقوای کارتن های سلولزی شامل  ساخت و راه اندازی با تکنولوژی پیشرفته با امکان کنترلر و مانیتورینگ خطوط تولید با عرض میلی‌متر چهار لایه و میلی‌متر، سه و پنج لایه اتوماتیک با ظرفیت اقتصادی و کمترین میزان مصرف انرژی و نیروی انسانی قابل تامین است.. در این ساختار صنعتی از ابتدای هدباکس و رول گیر تا بخش کاتر به صورت کاملاً اتوماتیک و با قابلیت فرمان پذیری از سیستم کنترلی plc  انجام می‌گیرد. برای کسب اطلاع درباره نحوه



( فروش ) های دیگر