فروش ماشین آلات چوب در شرق تهران

Wood machinery-1
Wood machinery-2



محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 


ابزار و ماشین آلات صنایع چوب و MDF را می‌توان از لبه چسبان‌های فول اتوماتیک تا دریل و پیچ گوشتی نجاری نام برد. اما به طور کلی ابزار و ماشین آلات صنایع چوب و MDF ماشین آلاتی هستند که برای ساده سازی کار و کمک به صنعت گران صنایع چوب طراحی شده‌اند. ماشین آلات صنایع چوب را می‌توان به دو گروه ماشین آلات صفحه‌ای و ماشین آلات چوب طبیعی تقسیم نمود. در این بخش قصد داریم به توضیحات مختصری در رابطه با ماشین آلات صنایع چوب بپردازیم.

بعد از تولید قطعه کار چوبی، در یک خط مجزا که به خط رنگ معروف است. و شامل دستگاه‌های سنباده زن، رنگ پاش و خشک کن می‌باشد؛ پروسه رنگ کاری قطعه کار انجام می‌شود. برحسب نیاز ماشین رنگ پاش که قلب این خط است. می‌تواند قابلیت کار با انواع رنگ پلی اورتان، پلی است.ر، پایه آبی، پایه حلال و UV و ... را داشته باشد.

شرکت البرز ابزار در سال با احداث کارخانه اي در شهر صنعتي البرز وارد حيطه صنعت و تجارت شد. اولين محصول شرکت که با برند محک به بازار عرضه شد نمونه اي از ماشين سنگ سنباده بود. در حال حاضر بیش از نوع محصول با برند های محک، آینهل و تاپ گاردن به صورت مستقیم قابل ارائه به شما عزیزان میباشد.



( فروش ) های دیگر