تولید و ساخت ماشین سنتر در شهر جدید اندیشه

Center car-1
Center car-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


این شرکت از دهه در زمینه های زیر فعالیت دارد: - نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کارخانه ماشین سازی تبریز - تعمیرو نگهداری و NET کارخانجات - تجهیز گارگاههای آموزشی و دانشگاهها - مشاوره و ارائه چیدمان و نقشه برای کارگاه ها - تعمیرات انواع ماشین آلات سی ان سی -تعمیرات برد های مکانیکی - تعمیرات تابلو برق های انواع ماشین آلات و بروز رسانی تابلو فرمان - فروش کلیه مطعلقات ماشین آلات (سه نظام و چهار نظام و لینت ها و . . ) - فروش ابزار های تراشکاری و فرزکاری کشورهای ایتالیا-آلمان و چک - واردات انواع ماشن آلات - فروش اقساطی ماشین آلات تولیدی کارخانه ماشین سازی تبریز - خرید ماشین آلات کار کرده و جایگزنی با ماشین الات نو - تعمیر و باز سازی و اوهال کل



( تولید و ساخت ) های دیگر