فروش مانومتر آرگون تک گیج در شرق تهران

Single gauge argon manometer-1
Single gauge argon manometer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.


این مانومتر تک فلومتر آرگون دارای یک فیلتر برنزی می باشد که از ورود ذرات تا میکرون جلوگیری می کند. فشار ورودی این رگلاتور بار و فشار خروجی آن بار می باشد. کانکشن های اتصال این مانومتر در بخش ورودی / اینچ و کانکشن خروجی آن / و دنده راستگرد می باشد.

کارخانه ایلدیز ترکیه تولید کننده محصولات و تجهیزات جوش و برش هواگاز، تجهیزات تنظیم و توزیع فشار و&#; می باشد که مانومتر و رگلاتور های متنوعی با کاربرد های گوناگون تولید می کند. محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت ممکن و قیمت رقابتی ارائه می شود و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی در کشور های اروپایی و آسیایی دارد.

مانومتر آرگون توان جم دارای پیچ تنظیم فشار است. تا فشار ورودی بار را به فشار خروجی بین تا بار تبدیل و تنظیم کنیم. این رگلاتور قابل مصرف برای گاز co نیز می باشد و در صنایع مختلفی از جمله جوشکاری و برشکاری، صنایع پتروشیمی، صنایع پزشکی و دیگر صنایع کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر