فروش متعلقات ابزار تراش در چهاردانگه

Lathe tool accessories-1
Lathe tool accessories-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


ابزار تراش تهیه کننده ابزارآلات تراشکاری،قالبسازی،NC، CNC با برنده هاي سندويك ،سكو،والتر،واردات انواع ابزار تراش ترکیه و آلمانی با قیمت مناسب . تایمن انواع اینرت تراشکاری و الماس تراشکاری بابرند های اصلی برای صنایع و قطعات سازی و خدرو سازی

فروشگاه آنلاین مته و مرکز فروش انواع مته با در اختیار داشتن کادری مجرب در داخل و خارج کشور آماده ارائه خدمات متمایزی در عرصه واردات ابزار آلات صنعتی می باشد. روابط حسنه این فروشگاه با تجار کشور های ایلات متحده امریکا.انگلیس.آلمان.فرانسه.ژاپن .چین و امارات متحده غربی و توانایی خاصی به وجود اورده که به راحتی نه تنها ابزار آلات عمومی بلکه ابزار آلات صنعتی.تراشکاری.قالبسازی.اندازه گیره های دقیق .جوشکاری.الکترودهای آلیاژی خاص را نیز به راحتی وارد کشورمان کرده و به مضرف کننده تحویل نماید.فروش و واردات قلاویز .استعلام قیمت قلاویز و قلویز گیر .

ابزار نوین برش خدمات ذیل را ارائه مینماید: کلیه لوازم تراش فرز دریل کلیه لوازم اندازه گیری و گیج های کنترلی دقیق رزوه و صاف لوازم یدکی هلدر و کفتراشها الماسه های تراش فرز و یودریل ها چسب های // و کلیه چسب های صنعتی لوازم ایمنی شامل لباس کفش و دستکش و لوازم حفاظت فردی صنعتی مته های کارباید معمولی و شیار دار صنعتی و ساختمانی فرزهای کارباید و معمولی ته گرد و کونیک بلبرینگ ها و ساچمه و ریل و واگن دستگاهای cnc و خطوط تولید سنگ های انگشتی فیبری برش ساب و سنگ آهن و الماسه و CBN دستگاهای برقی صنعتی شامل دریل سنگ فرز پیچ گوشتی شارژی و غیره ابزار های دستی شامل پیچ گوشتی انبردست آچا آلات نوک پیچ گوشتی وغیره ابزار های بادی شامل بکس منگنه کوب میخکوب لوازم بسته بندی شامل تسمه بست تسمه کش و انبر پرچ قلاویز ها و حدیده های ماشینی و دستی سه نظام و چهار نظام هیدرولیک و معمولی و دستی تیغچه های معمولی سفید و کارباید لوازم جوش و برش



( فروش ) های دیگر