مشاوره و اجرا محوطه سازی در شرق تهران

Landscaping-1
Landscaping-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


موزاييك از تراكم و قالب زدن ملاتى شامل مصالح سنگى و سيمان به وجود مى آيد. معمولاً موزاييك ها به صورت چهار گوش ساخته شده و در انواع سنگ دار، شيار دار، شسته و پلاكى توليد مى شود. است.فاده از موزاییک به عنوان راههای دسترسی به مناطق مختلف محوطه یک کارخانه صنعتی می تواند گزینه دیگری باشد.

یکی از گزینه های مناسب و با کیفیت برای اطراف سوله ها و بویژه محل هایی که در معرض ترافیک و بارهای سنگین ناشی از ماشین آلات و محصولات کارخانه قرار دارند، است.فاده از بتن سخت و بتن سخت رنگی می باشد. این کفپوش با اجرای صحیح کفسازی بتنی بسیار کاربردی، زیبا خواهد بود. همچنین امکان است.فاده از پودر سخت کننده رنگی بتن به روش بتن است.ینسل نیز وجود دارد که روشی به صرفه و زیبا برای محوطه سازی صنعتی محسوب می شود.

بتن منقوش، که معمولاً بتن بافتی یا مهر خورده نامیده می شود، بافت هایی مانند چوب، سنگ، موزاییک و سنگ فرش را تکرار می کند. تنوع گسترده ای در انتخاب الگوها و رنگ ها، آن را برای زیبایی در محوطه شهرک های صنعتی، اطراف سوله های صنعتی، مسیرهای رانندگی و سایر موارد محبوب کرده است.. علاوه بر این، یک گزینه سنگ فرش ارزان قیمت است. که نسبت به سایر مواد به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر