مشاوره و اجرا محوطه سازی در شهر ری

Landscaping-1
Landscaping-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


در این مرحله پیمانکار باید فضای موردنظر را مشاهده کند و بعد از محاسبه متراژ و طرح شما، قیمت را به صورت تقریبی با شما در میان بگذارد. اگر طرح شما قابل پیاده سازی نباشد، پیمانکار وظیفه دارد که یک طرح دیگر را به شما پیشنهاد دهد. برخی از پیمانکارها محوطه را به طور کامل از شما تحویل می گیرند و در مراحل اجرای کار از شما سؤالاتی برای اجرای آن طرح می پرسند. دقت داشته باشید که یک طرح کامل همه اجزای محوطه از دیوارها و کف سازی تا المان های افزوده مثل است.خر یا آب نما را در نظر می گیرد.

اگر قصد پیاده سازی سبک بیابانی را در ورودی خانه خود دارید، باید بگوییم که پشیمان نخواهید شد. این سبک از دور و نزدیک بسیار زیبا جلوه می کند و به کسی که وارد می شود حس خوبی می دهد. اجرای این سبک بسیار ساده، اما زمان بر است.. انتخاب رنگ، طرح، درختان، بوته ها و گل ها بسیار ساده است.. در این طرح معمولاً از رنگ خاکی، کاکتوس، بوته خشک و بوته تیغ دار است.فاده زیادی می شود.

در این مرحله ممکن است. طرح هزاران بار به وسیله ی طراح مجدد طراحی شود و ممکن است. طرح اولیه کار از طرح های بعدی بهتر باشد در این مرحله طراح بهتر است. که با کارفرما ارتباط بگیرد و با آنالیز و تحلیل سایت طرح نهایی را طبق خواسته ی کارفرما انجام دهد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر