اجرای دیوارها در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Implementation of walls-1
Implementation of walls-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


با شروع انقلاب صنعتی اروپا برای کار در کارخانجات در کشورهای اروپایی ساخت سوله رونق گرفت و یکی از ارکان پیشرفت صنعت در هر کشوری شد. در ایران نیز تولید سوله برای ایجاد کارخانه های صنعتی و کارگاه ها با الگوبرداری از اروپاییان در حدود سال پیش، انجام گردید و تا به امروز در زمینه های مختلف است.فاده می شود. در ایران اولین شرکت به نام سوله SOLEH شروع به ساخت این سازه های صنعتی کرد به همین دلیل این نام برای این صنعت انتخاب شده است..

حسن یک رگه کردن دیوارها در این است. که امکان جابجایی فضاها ، بررسی پیوستگی فضاها ، کنترل ضخامت دیوارها ، تعیین دقیق محل عبور داکتهای تاسیساتی ، تعیین محل نصب وادارهای قائم و نیز اصلاح نقایص وجود دارد و از ایجاد تخریب و پرت مصالح در آینده نیز جلوگیری می شود . 

برای انتقال نیروها و افزایش مقاومت دیوارها، وال پست ها از پایین به فونداسیون سازه ها و در قسمت بالا نیز به روتر متصل می شوند. در واقع در سوله های صنعتی هدف از اجرای وال پست این است. که دهانه کوچک تر شود و دیوار های جانبی بهتر بار های متحمل شده را تاب آورند که منجر به افزایش دوام و مقاومت سازه می گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه