اجرای متراکم سازی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Condensation implementation-1
Condensation implementation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


«آزمایش بالن لاستیکی» (Rubber Balloon Test)، یکی از روش‌های تعیین تراکم خاک است. که شباهت‌هایی به روش مخروط ماسه‌ای دارد. با این تفاوت که در آزمایش بالن لاستیکی به جای ماسه از آب درون یک محفظه تحت فشار است.فاده می‌شود. نحوه اجرای این آزمایش در است.انداردهای ASTM D

بتن خود تراکم ( به انگلیسی Self Consolidating Concrete ) یا SCC که با نام بتن خود متراکم نیز شناخته می‌شود، نوعی بتن با روانی بالا و بدون جمع شدگی است. که با ریخته شدن در محل، به خوبی تمامی فضاهای خالی را پر کرده و بدون نیاز به هیچ گونه فشار مکانیکی، به صورت خود به خود متراکم می‌شود. روانی و به تبع آن،

متراکم سازی یا ویبره دهی بتن، یکی از انواع روش های بتن ریزی است. که به منظور جلوگیری از پیشامد اختلال در عملکرد سازه انجام می شود. پس از جای گذاری بتن در قالب های از پیش تعیین شده، امکان ورود حباب های آزاد در حین مراحل اجرایی وجود دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری