اجرای پی‌سازی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Implementation of the foundation-1
Implementation of the foundation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


شاید برای شما سؤال باشد که یخبندان چه ربطی به ساختمان دارد. بر اساس تحقیق هایی که انجام شده در فصل زمستان زمانی که خاک مرطوب شروع به یخ زدن می کند، در خاک پی ساختمان حدود ۸ درصد از عمق افزایش می یابد و هر چیزی که روی خاک وجود دارد را جابه جا می کند. البته این عدد برای هر کشور متفاوت است.. این عدد را سازمان مقررات ملی ساختمان هر کشور بیان می کند. این عدد به سانتی متر در نقاط مختلف کشور ایران بین ۸ تا سانتی متر است..

فاصله بین سازه و زمین پی نامیده می‌شود و سازه به وسیله پی به زمین اتصال می‌شود و انواع بارهای وارده از جانب ستون، دیوار، سقف و دیگر المان‌ها را دریافت و به زمین انتقال می‌دهد. هم چنین وظیفه انتقال نیروی باد و زلزله و پخش آن در سطح را نیز بر عهده دارد.

این نوع پی در شکل مربع، مستطیل، چند ضلعی منظم، دایره و یا هر شکل غیر منظم دیگر ساخته می‌شود و مقطع آن نیز می‌تواند به شکل مربع، مستطیل، ذوزنقه یا پلکانی باشد. پ منفرد در واقع بار یک یا دو ستون نزدیک به هم در محل درز انبساط به زمین منتقل می‌نماید. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه