اجرای پی‌سازی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Implementation of the foundation-1
Implementation of the foundation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


همانطور که در این مقاله مشاهده کردید ، اساس و پایه‌ی ساخت یک سازه‌ی ساختمانی، پی سازه و اجرای فونداسیون می باشد به طوریکه اجرای صحیح فونداسیون یک سازه، تأثیر مستقیمی در اجرای کلی آن سازه داشته و معطوف به یک قسمت خاص نمی‌باشد ، به طور مثال جانمایی اشتباه یک ستون در مرحله اجرای فونداسیون یک سازه، تبعات بسیار زیادی را به دنبال داشته، به طوریکه این موضوع، ضمن تأثیر بر کلیه عملیات‌های نازک‌کاری، سفت‌کاری و&#;، درنهایت با توجه به عدم تأمین یک سری از شرایط الزامی (علی‌الخصوص موضوع مهم تأمین پارکینگ، ابعاد راه‌پله و &#;) مانع گرفتن پایان کار جهت سازه مذکور می‌شود.

پی بتنی از دیگر پی ‌هایی است. که آن را به ‌صورت پلکانی می‌ سازند. پی‌ های بتنی به خاطر است.حکام و مقاومت بسیار بالایی که بتن دارد، از بهترین پی‌ ها در صنعت ساخت ‌و ساز به ‌حساب می ‌آیند. برای صرفه ‌جویی در مصرف بتن، پی‌ های بتنی را به ‌صورت هرم ناقص و یا به‌ صورت پلکانی می ‌سازند.

فونداسیون سوله و ساختمان در مواد تشکیل دهنده و نحوه اجرا شباهت زیادی به یکدیگر دارند. برای بیان تفاوت بین آن ها می توان به این مورد اشاره کرد که در پی ریزی ساختمان ها با توجه به تعداد طبقات و مساحت ساختمان به گود برداری و حفاری عمیق و فونداسیون بزرگتری نیاز است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری