تخریب ساختار مزاحم در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Destruction of the disturbing structure-1
Destruction of the disturbing structure-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


طراحی اصولی و خلاقانه بهترین راه برای رسیدن به محیطی آرامش‌بخش و مناسب در محوطه سازی ساختمان است.. ما در رهپویان صنعت فضای سبز متناسبی با محیط زندگی شما طراحی و اجرا خواهیم کرد. سوالاتی که در قسمت بالا قرار دادیم، از جمله مهم ترین سوالاتی است. که ذهن بسیاری از افرادی که قصد محوطه سازی ساختمان یا باغ یا خانه خود را دارند، درگیر خود کرده است..بنابراین اگر شما هم قصد محوطه سازی ساختمان یا خانه و باغ خود را دارید، می توانید تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات دقیقی در زمینه محوطه سازی کسب کنید.

شهرک‌های صنعتی اغلب به نواحی شهری، نیمه شهری و روستایی طبقه‌بندی می‌شوند. یک رده‌بندی دیگر هم وجود دارد. بسته به اینکه شهرک مورد نظر، در چه زمینه‌ای راه‌اندازی می‌شود و تأثیر آلاینده‌های ناشی از فعالیت آن بر محیط زیست چقدر است.، آن‌ها را در رده، طبقه‌بندی می‌کنند. طبق این رده‌بندی، مشخص می‌شود که آیا شهرک صنعتی می‌تواند داخل محیط شهری و روستایی احداث شود یا خیر. بررسی پارامترهایی مانند مواد معلق (TSS)، سولفات ها، TDS، فلزات سنگین و مواد سمی با منشاء آلی یا غیرآلی در این رده بندی مؤثر است..

از همان ابتدای طراحی، همه شکل‌های حمل و نقل به بخش‌های مختلف شهرک در نظر گرفته شود. این مورد باید در نظر گرفته شود که همه کارگران به وسیلۀ نقلیه شخصی دسترسی ندارند. بنابراین، باید امتیازی برای افرادی که با وسیلۀ نقلیه عمومی به محل کار خود می‌روند در نظر گرفته شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران