تخریب سازه در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Destruction of the structure-1
Destruction of the structure-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.


یکی از متداول ترین روش های تخریب سازه، تخریب از طریق راه انفجاری است.. ولی این روش به دانش، تجربه، برنامه‌ریزی و محاسبات بیشتری نسبت به روش‌های دیگر نیاز دارد. با توجه به تاثیر انفجار بر سازه و محوطه مجاور، باید حتما قبل از عملیات مطمئن باشید که انجام این روش در محل پروژه امکان‌پذیر است.. 

در مقابل برخی از ابزارها حجم تخریب زیادی به سازه وارد می کنند. با است.فاده از این ابزارها امکان تخریب سازه در زمانی بسیار کوتاه فراهم می شود. اما آوار سازه و مواد ساختمانی در آنها به این ترتیب دیگر قابل بازیافت و است.فاده مجدد نیست. به هر ترتیب روش های تخریب بدون انفجار شامل موارد زیر می شود.

تخریب سازه فرایندی است. که در آن یک ساختمان یا هر سازه مورد تخریب قرار می گیرد. با این عمل فضایی که سازه اشغال کرده است.، برای ساخت و سازهای آتی باز می شود و فرایندی است. که در ابتدای راه جایگزینی سازه های جدید با سازه های قدیمی انجام می شود. انجام عملیات تخریب به شکل کلی به دو روش انجام می شود: با است.فاده از مواد منفجره، و یا با است.فاده از دستگاه ها و ماشین آلات بدون انفجار.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری