ترانشه زنی در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Trenching-1
Trenching-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


این نکته را درباره ترانشه طبیعی بدانید که مکان هایی که منحنی ترام زیاد باشد به این معنی است. که نشان دهنده ترانشه طبیعی میباشد همچنین ترانشه های مصنوعی هم وجود دارد که این ترانشه های مصنوعی با اهدافی مانند: ایجاد است.حکامات نظامی، انتقال اب برای ابیاری کشاورزی حتی ترانشه ها برای اهداف زیست محیطی هم است.فاده میشود و اهدافی مثل برای کاهش الودگی های بصری خطوط برق و تلفن و گاز نیز در دل زمین ترانشه حفر میکنند.

در انجام این روش نکات بسیار مهمی نظیر نوع خاک ،میزان نیروی وارده جک ها ، تاسیسات زیر زمینی مورد نیاز، نحوه حمل و دفع خاک و تامین انرژی همچنین تعیین مسیر و موقعیت تقریبی شفت ها و مطالعات مکانیک خاک و&#; توسط مهندس مشاور در نظر گرفته شود.

از دیگر نکات مهم در این روش است.فاده از لوله های مناسب برای این کار می باشد به طور کلی لوله های سفالی لعابدار بهترین گزینه و مخصوص لوله رانی است. که در خارج از ایران مورد است.فاده قرار می گیرد اما متاسفانه امکان تولید آن در داخل کشور وجود ندارد ولوله هایی نظیر



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری