حفاری در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

drilling-1
drilling-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محسن پاک‌نژاد امروز (یکشنبه، یکم دی‌ماه) در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد تأسیس این شرکت در اهواز، اظهار کرد: این صنعت به عنوان صنعتی فناوری‌محور، نیازمند سرمایه‌گذاری مستمر در بخش‌های توسعه ناوگان، ارائه خدمات جانبی، پرورش منابع انسانی متخصص و به‌کارگیری فناوری‌های روزآمد است..

وی اظهار کرد: این شرکت با حضور فعال و ارائه قابلیت‌های تخصصی در کنار ارائه قیمت‌های رقابتی در مقایسه با دیگر شرکت‌ها و موفقیت در اجرای پروژه‌ها در عمل هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خود را از محل درآمدها پوشش می‌دهد و در همین راستا اتکا به سرمایه انسانی مجرب و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این شرکت قدرت چانه‌زنی شرکت ملی نفت ایران را در مناقصه‌های بین‌المللی افزایش داده و سبب کنترل بازار و کاهش نرخ‌های حفاری و خدمات مرتبط شده است..

معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت افزود: کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران در حوزه تخصصی صنعت حفاری با اتکا به مدیریت و توانمندی‌های داخلی و با تکیه بر توان و دانش فنی خود همواره کوشیده‌اند در حیطه وظایف و مسئولیت‌های خود پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور باشند. امروز این شرکت با کاربست دستگاه حفاری خشکی و دریایی و ارائه نوع خدمات فنی و تخصصی حدود درصد از بازار دستگاه‌های حفاری در خشکی، درصد از بازار دستگاه‌های حفاری در دریا و درصد از بازار خدمات فنی و تخصصی را در اختیار دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه