سیستم زهکشی در بومهن ( مشاوره و اجرا )

Drainage system-1
Drainage system-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


زهکشی سطحی حذف آب اضافی از سطح زمین است.. این معمولاً توسط گودال های کم عمق انجام می شود که زهکشی باز نیز نامیده می شود. گودال های کم عمق به زهکش های جمع کننده بزرگتر و عمیق تر تخلیه می شوند. به منظور تسهیل جریان آب اضافی به سمت زهکش ها، با است.فاده از درجه بندی زمین، به مزرعه شیب مصنوعی داده می شود.

لوله های تخلیه از خاک رس، بتن یا پلاستیک ساخته شده اند. معمولاً توسط ماشین آلات در ترانشه ها قرار می گیرند. در لوله های سفالی و بتنی (معمولاً سانتی متر طول و &#; سانتی متر قطر) آب زهکشی از طریق اتصالات وارد لوله ها می شود. زهکش های پلاستیکی انعطاف پذیر بسیار طولانی تر هستند (تا متر) و آب از طریق سوراخ های توزیع شده در تمام طول لوله وارد می شود.

در هنگام بارندگی یا آبیاری، مزارع خیس می شوند. آب به داخل خاک نفوذ می کند و در منافذ آن ذخیره می شود. هنگامی که تمام منافذ با آب پر می شوند، گفته می شود که خاک اشباع شده است. و آب بیشتری جذب نمی شود. هنگامی که باران یا آبیاری ادامه دارد، ممکن است. است.خرهایی روی سطح خاک ایجاد شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن