سیستم زهکشی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Drainage system-1
Drainage system-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


لوله های تخلیه از خاک رس، بتن یا پلاستیک ساخته شده اند. معمولاً توسط ماشین آلات در ترانشه ها قرار می گیرند. در لوله های سفالی و بتنی (معمولاً سانتی متر طول و &#; سانتی متر قطر) آب زهکشی از طریق اتصالات وارد لوله ها می شود. زهکش های پلاستیکی انعطاف پذیر بسیار طولانی تر هستند (تا متر) و آب از طریق سوراخ های توزیع شده در تمام طول لوله وارد می شود.

آب به عنوان يك ماده حيات بخش درهر جايي كه انسان زندگي كند مورد نياز مي‌باشد. اما زياد بودن يا ماندن بيش از حد در خلل و فرج خاك باعث به وجود آمدن حالت ماندآبي مي‌شود. يك سيستم زهكشي كارآمد و قابل اطمينان مانند است.فاده از انواع لوله‌هاي پلي اتيلن در زهكشي به حفظ امنيت جاده‌ها، معابر، پاركينگها و ديگر سطوح شهري كمك فراواني مي‌كند و همچنين شبكه زهكشي مناسب به مديريت آب‌هاي باران و آب‌هاي زير سطحي در معابر شهري و زمين‌هاي كشاورزي مي‌انجامد و تضميني براي است.فاده بهينه از منابع آبي و محيط زيست خواهد بود.

اين امر باعث بهبود رشد گياه و در نتيجه افزايش توليد محصول مي‌شود. در اراضي كشاورزي كه به دلايل مختلف خاك آنها شور يا قليايي گرديده است.، پس از انجام آبشويي نياز به خارج كردن آب حاوي املاح مضر براي خاك و گياه مي‌باشد كه با لوله‌هاي زهكش مشبك انجام مي‌گردد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه