کاشت درختان در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

planting trees-1
planting trees-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.


این درخت که بومی آسیای شرقی است.، گیاهی سریع‌الرشد و مناسب برای کشت چوب است.. ارقام مختلفی از این درخت معرفی و مورد مصرف زراعت قرار می‌گیرد. باتوجه‌به اینکه اصولاً این درخت یک گیاه گرمادوست است.، از نظر اقلیمی بسیاری از واریته‌های آن امکان کشت در مناطق با زمستان بسیار سرد را ندارند. این گیاه به‌راحتی از طریقه ریشه و یا قلمه تکثیر شده و در باغات تحت کشت این درختان، نیازی به واکاری درختان پس از برداشت نیست.

مقاومت بسیار بالای این درخت به زمستان‌های سرد، تابستان‌های گرم، شرایط بی‌آبی و خاک‌های شور و قلیایی زراعت آن را جذاب‌تر کرده است.. چوب این درخت بین سه تا سال بعد از کاشت بسته به نوع هدف باغدار قابل بهره‌برداری است.. گرچه چوب این درخت همانند دو درخت قبل، خاصیت الوارشوندگی کمی دارد ولی برای صنایع تولید MDF ، نئوپان، کاغذسازی و همچنین زغال سازی بسیار کاربردی و مناسب است.. در بسیاری از مناطق روستایی نیز از چوب این درخت به‌عنوان هیزم و یا در ساخت درب و پنجره است.فاده می‌شود.

شمال مثل گلستان و مازندران، بازدهی در سال ششم برداشت چوب صنعتی شروع خواهد شد. ولی اگر الگوی کاشت متراکم‌تر از در بکاریم در سال چهارم برداشت اولیه را می‌توانیم داشته باشیم که هنوز درخت نابالغ است.، از برگشت سرمایه سود به دست بیاوریم اما از سال چهارم به بعد هر سال یک‌بار در شمال کشور، به قیمت الآن حدود یک میلیارد تومان حتی بیشتر می‌توانیم در هر هکتار درآمد داشته باشیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران