مشاوره و اجرا مشارکت در ساخت در شهر جدید اندیشه

Participation in construction-1
Participation in construction-2



به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


به این مزایا باید مزیت‌های مشارکت در ساخت را نیز اضافه نمود. اینکه مالک که تخصص و توان لازم برای ساخت یک ساختمان جدید را ندارد این‌کار را به فرد یا افرادی متخصص و متبحر می‌سپارد تا منزل و ملک کلنگی او را به خانه و آپارتمانی نوساز و سلامت تبدیل کنند.

بسته به توان مالی و فنی و مهندسی مالک می‌توان مدل‌های دیگری همانند ترکیبی از قراردادهای پیمانکاری خصوصی یا مدیریت پیمان به همراه یک مکانیزم مناسب برای تأمین مالی همانند پیش‌فروش نیز ارائه داد که در هر موردی می‌بایست جداگانه و بر اساس متغیرهای موجود تنظیم شود.

مشارکت در ساخت یکی از فعالیت‌های حوزه املاک و ساخت و ساز است. که طی سال‌های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است.. این کار به دنبال افزایش بهای ملک از یک سو و بالا رفتن قیمت مصالح و هزینه‌های ساخت از سوی دیگر رواج پیدا کرد. اما یکی از مشکلاتی که طی چند سال اخیر در این زمینه شاهد بوده‌ایم، عدم پایبندی طرفین معامله به تعهدات خود بوده است.. به همین دلیل این روزها به طرفین توصیه می‌شود از قراردادهای مشارکت در ساخت کمک بگیرند و البته از وکیلی که بتواند چنین قراردادی را به نفع طرفین تنظیم نماید. در ادامه بیشتر درباره مشارکت در ساخت، قرارداد این مشارکت و اصول و مزایای آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر