مشاوره و اجرا مشارکت در ساخت در شهر ری

Participation in construction-1
Participation in construction-2



بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


اما بی‌شک شاید مهم‌ترین مزیت چنین قراردادی را بتوان سودی دانست که در کوتاه‌مدت عاید طرفین توافق می‌شود. به همین دلیل، لازم است. موارد حقوقی و عرفی را دربارۀ محاسبه سهم مالک و سازنده بشناسیم و با خیال راحت‌تر وارد فرآیند شراکت ساخت‌وساز بشویم.

بسته به توان مالی و فنی و مهندسی مالک می‌توان مدل‌های دیگری همانند ترکیبی از قراردادهای پیمانکاری خصوصی یا مدیریت پیمان به همراه یک مکانیزم مناسب برای تأمین مالی همانند پیش‌فروش نیز ارائه داد که در هر موردی می‌بایست جداگانه و بر اساس متغیرهای موجود تنظیم شود.

در این بخش ممکن است. موضوع، مشارکت در ساخت یک آپارتمان باشد که رایج‌ترین نوع قرارداد مشارکت در ساخت است.. ممکن است. ملک یک خانه کلنگی با یک مالک باشد یا یک آپارتمان قدیمی با چند مالک، که در این صورت باید قرارداد با دقت بیشتری بین مالکین تنظیم گردد. اما گاهی مشارکت در ساخت خانه یا ویلا در یک زمین خالی صورت می‌گیرد. در این صورت سهم مشارکت و دریافتی نهایی متفاوت خواهد بود و باید توافق براساس ارزش‌گذاری زمین و ساخت و مندرجات قانونی صورت گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر