مشاوره و اجرا مشارکت در ساخت در چهاردانگه

Participation in construction-1
Participation in construction-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


در این بخش ممکن است. قرارداد بین دو شخص حقیقی یا دو شخص حقوقی یا یک شخص حقیقی و یک شخص حقوقی عقد شود. در هریک از این شرایط، باید نسبت به برخی از نکات و بندها توجه و دقت ویژه داشت. برای مثال درمورد اشخاص حقوقی باید بررسی شود که طرفین قرارداد صلاحیت و شرایط لازم جهت عقد قرارداد را دارند و درمورد اشخاص حقوقی باید بررسی کرد که اختیارات لازم را برای این‌کار به‌شکل قانونی داشته باشند. این موارد البته بخشی از نکاتی است. که در این مواقع باید مدنظر قرار بگیرند.

خیر! در قراردادهای مشارکت در ساخت یا حتی قراردادهای پیمانکاری که کارفرما دولتی یا شخص حقوق عمومی نباشد شروط عمومی پیمان لازم الرعایه نمی‌باشد مگر اینکه طرفین در قرارداد. فی مابین بر این نکته که می‌خواهند شروط عمومی پیمان حاکم باشد توافق کرده باشند. چنین توافقی با ماهیت قرارداد مشارکت در ساخت در تعارض است. اما در قراردادهای پیمانکاری خصوصی قابل انجام است..

مشارکت در ساخت یکی از فعالیت‌های حوزه املاک و ساخت و ساز است. که طی سال‌های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است.. این کار به دنبال افزایش بهای ملک از یک سو و بالا رفتن قیمت مصالح و هزینه‌های ساخت از سوی دیگر رواج پیدا کرد. اما یکی از مشکلاتی که طی چند سال اخیر در این زمینه شاهد بوده‌ایم، عدم پایبندی طرفین معامله به تعهدات خود بوده است.. به همین دلیل این روزها به طرفین توصیه می‌شود از قراردادهای مشارکت در ساخت کمک بگیرند و البته از وکیلی که بتواند چنین قراردادی را به نفع طرفین تنظیم نماید. در ادامه بیشتر درباره مشارکت در ساخت، قرارداد این مشارکت و اصول و مزایای آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر