آجر جوش در شهر جدید اندیشه ( فروش )

welded brick-1
welded brick-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


آجر ماشینی یا آجر سوراخ‌دار که بر روی سطح بزرگتر آن یا سوراخ به قطر /تا سانتیمتر وجود دارد جزئ آجرهای سنتی به شمار می رود. این آجرها در بازار ایران به آجرهای هشت یا ده سوراخه ماشینی معروف است. . علت وجود این سوراخ‌ها این است. که، در هنگام دیوارچینی ملات به طور عمودی نیز در آجر نفوذ کرده و باعث است.حکام بیشتر دیوار شود.

پایه‌ مواد تشکیل دهنده‌ی آنها از سیلیکات کلسیم است.. این نوع آجر ساخته شده از ترکیب آهک و ماسه سیلیسی است. و در شرایط فشار و بخار شکل می‌گیرند. این آجرها نباید در محیط‌ های اسیدی یا نمک‌های قوی قرار بگیرند. در هنگام خشک شدن منقبض می‌شوند و به علت جذب آب بیشتر نسبت به سایر آجرها در پی سازی و کرسی چینی توصیه نمی‌شود.

با مزایای آجر جوش آشنا شوید: آجر جوش تاب ضربه پذیری بالایی دارد، بسیار کم ساییده می‌شود، دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد، در برابر لب شدن مقاوم است.، در برابر یخ زدن و مواد شیمیایی مقاوم است.، آب بسیار کمی جذب می‌کند، برای محیط ‌های مرطوب بسیار مناسب است.، در برابر ضربه، مقاومت بالایی دارد، به دلیل تخلخل کم، در مقایسه با آجرهای معمولی عایق حرارتی مناسبی هستند، سبک زیباشناسی منحصر به فردی دارد، در برابر فرسایش و هوازدگی مقاوم است. و نکته مهم اینکه آجر جوش قابل بازیافت است.. حال نیز اگر بخواهیم در مورد جوانب منفی آجر جوش صحبت کنیم می توانیم به چگالی بالا آن که باعث افزایش بار مرده در ساختمان می‌شود، برای است.فاده در ساختمان سازی به ملات مخصوص نیاز دارد (چون آب کمی جذب می‌کند) و برای هر نوع پروژه عمرانی، قابل است.فاده نیست را اشاره کنیم.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه