آجر سفید در شهر جدید اندیشه ( فروش )

White brick-1
White brick-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


قیمت آجر سفید نما بسته به نوع آجر و نوع خاک مصرفی در تولید آن متفاوت است.؛ آجر سفید در دو نوع نسوز و دکوراتیو تولید می‌شود که جهت دریافت قیمت روز انواع آجر سفید نما می‌توانید با کارشناسان فروش امیران نما با شماره تلفن و تماس حاصل کرده و از آخرین قیمت‌ها مطلع شوید.

پیشنهاد می شود پس از نصب کامل نما و بعد از اجرای بندکشی برای آجر نمای سفید از اسپری مواد نانو بر روی آن است.فاده شود. این کار علاوه بر افزایش مقاومت آجر و عایق کردن آجر در مقابل جذب رطوبت (آجر را آبگریز می کند.) به هنگام بارندگی باعث افزایش مقاومت آجر در مقابل هر گونه شوره و آلودگی آجر می شود. همچنین است.فاده از مواد نانو بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد و باعث افزایش جلا و زیبایی نمای ساختمان می شود.

آجرنماسفید که بصورت نسوز تولید میشود ،استحکام و مقاومت بالایی دارد، چون آجرنماسفید داخل کوره در حرارت ۸- درجه سانتیگراد پخت میشود . آجرنما سفید بغیر از نمای بیرون ساختمان در بخش های داخلی ساختمان هم به طراحان داخلی کمک بسزایی کرده تا در دیزاین داخلی از آجرنماسفید برای زیبایی بیشتر، است.فاده کنند .



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه