آجر قزاقی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Kazakh brick-1
Kazakh brick-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


یکی از مزایای آجر قزاقی یا آجر سنتی نما، عدم نیاز به تمیز کاری و رنگ کردن است.؛ همچنین مزیت دیگر این آجر عایق بودن در برابر سرما و گرما است. که هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. نگهداری آسان آجر خشتی بدون نیاز به تمیز کردن یا رنگ زدن - عایق سرمایشی و گرمایشی است. و کاهش هزینه‌هایی ناشی از سرمایش و گرمایش را به دنبال دارد.

آجر قزاقی نوعی آجر قدیمی است. که خاک موردنیاز برای تولید آن، خاک رس سرند شده است.. آجر قزاقی با نام آجر سنتی نیز شناخته می‌شود. این نوع آجر به صورت سنتی و دستی تولید می‌شود. روش تولید این آجر سنتی به این ترتیب است. که خاک رس سرند شده را گل می‌کنند و درون قالب‌های چوبی قرار می‌دهند. پس از خشک شدن، خشت‌های آجر را در کوره می‌گذارند تا پخته شود. جالب است. بدانید که زمان پخت آجر، رنگ آجر را تعیین می‌کند.

آجر اصفهان با سال ها تجربه سایتی جامع با هدف معرفی تولید کنندگان و کارخانجات در زمینه تولید انواع آجر نما از جمله آجر نما ده سوراخ، آجر نما پنج سوراخ، آجر نما قزاقی، آجر نما پلاک، آجر نما نسوز، آجر سفال و همچنین آجر نما لعابی مسجدی آماده ارائه خدمات می باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه