آجر قزاقی در شهر ری ( فروش )

Kazakh brick-1
Kazakh brick-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


از آن‌جایی که آجر قزاقی از مواد طبیعی تشکیل شده است. و همچنین روش تولید دستی آن از است.قبال بهتری برخوردار است.، به‌خاطر فرم ساده و زیبایی و رنگ طبیعی آجر قزاقی کاربردهای متنوعی برای آن تعریف می‌شود. برخی از این کاربردها عبارتند از نماسازی سنتی، کف‌سازی، محوطه‌سازی انواع ساختمان‌ها و برای فضاسازی سنتی و کلاسیک در ساختمان‌های مسکونی و تجاری. همچنین از این نوع آجر در نمای خارجی انواع ساختمان و همچنین نماهای داخلی آن‌ها است.فاده می‌شود. بخاطر جذابیت رنگ طبیعی آن نیز، در انواع طراحی‌ها کاربرد دارند.

این آجر از کهن ترین انواع آجرهای ایران است.. در زمان ورود قزاق ها به ایران ، قزاق ها سربازخانه هایشان را با نوعی آجر با ابعاد ** می‌ساختند و بعد از آن این آجرها به آجر قزاقی معروف شد. اما امروزه در بعضی از کارخانجات آجرهای قزاقی در ابعاد و رنگ های بسیار متنوع تولید می‌شوند. تاریخچه این آجرها به دوره ساسانیان بر می‌گردد که با توجه به شواهد عینی از آن‌ها در بنا‌های عظیمی چون : طاق کسری ، پلهای دختر ، گنبد کاووس ، مسجد جامع اصفهان و یزد است.فاده شده است..

از دیگر دسته‌بندی‌های آجر قزاقی مربوط به ابعاد آن است.. آجر قزاقی به صورت توپر و مکعب مستطیل است.. در حالت معمول، ابعاد آجر قزاقی در ۵.۵ و ضخامت سانتی‌متر است.. البته ضخامت‌های دیگر مانند ۵.۵ و .۵ نیز رایج هستند. نوع خاصی از آجر قزاقی مربعی‌شکل است. و با ابعاد در سانتی‌متر و ضخامت .۵ سانتی‌متر تولید می‌شود. باید بدانید که آجر قزاقی در سه سایز پلاک، نیمه و کامل تولید می‌گردد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری