آجر نسوز در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Firebrick-1
Firebrick-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


این نوع از آجرهای نسوز شاموتی در مقادیر زیاد و محدوده گسترده ای از کاربردها است.فاده میشود. بدلیل مقاومت بالای این آجرها نسبت به شوک حرارتی، است.فاده از آجرهای شاموتی &#;های-دیوتی&#; به عنوان جداره کوره هایی که در دمای متوسط برای مدت طولانی کار میکنند از نظر اقتصادی نسبت آجرهای دیگر مقرون به صرفه تر است..

دیرگدازهای درصد آلومینا با خلوص بالا، تخلخل کم و مقاومت است.ثنایی در مقابل هجوم قلیا و خزش در هنگام اعمال بار دارند که در دودکش‌های پخت، قوس‌های الحاقی تانک شیشه، موره‌های دمشی و کوره‌های کربن سیاه (دوده صنعتی) است.فاده می‌شوند.

آجرهای دیرگداز بر اساس اشکال مستطیلی یا دیگر شکل‌های طبقه بندی شده‌اند. اندازه‌های مستطیلی تقریبا طراحی ساده با شکل‌های مشخصی دارند که در مقادیر کافی جهت تامین نیاز بازار، ارائه می‌شوند. این آجرها قیمت مناسب‌تری نسبت به اشکال پیچیده تر دارند و با یک طراحی ساده می‌توان از آجرهای است.اندارد به جای اشکال پیچیده و بلندتر است.فاده نمود.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه