بتن با مقاومت بالا در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

High strength concrete-1
High strength concrete-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.


&#;&#;&#;‌&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; HSC &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;‌&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#; &#;&#; &#;&#;&#; &#;&#;&#; (&#;&#;&#;&#;&#;&#;&#;‌&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; &#; &#;&#;&#;&#;&#; &#;&#;&#;&#;&#;&#; ) &#;&#;&#;. &#;&#; &#;&#;&#;&#;&#; 

مهمترین عاملی که مقاومت بتن با مقاومت زیاد را تعیین می کند ، تخلخل در سه فاز بتن (سنگدانه ها، خمیر سیمان و ناحیه انتقال) می باشد. خصوصیات مصالح مصرفی در بتن ، نسبتهای اختلاط و تراکم بتن تازه ، که در تخلخل خمیر سیمان و ناحیه انتقال اثر می گذارند ، شرح داده شد.

مقدار کرنش در حداکثر تنش ممکن است. بیشتر از مقدار مشابه در بتن معمولی باشد . با این حال کرنش نهایی در بتن با مقاومت بالا نسبت به بتن معمولی کمتر است. . به بیانی دیگر ، بتن HSC تردتر از بتن معمولی می باشد . برای رفع این کمبود و افزایش میزان نرمی بتن با مقاومت بالا می توان به آن الیاف کوتاه اضافه نمود . ضریب ارتجاعی یا همان شیب منحنی تنش - کرنش برای بتن با مقاومت بالا در مقایسه با بتن معمولی دارای مقادیر بالاتری است. یعنی بتن با مقاومت بالا ، علاوه بر اینکه می تواند تنش بسیار بالاتری را نسبت به بتن معمولی تحمل کند ، دریک تنش یکسان کرنشی به مراتب کمتر از بتن های معمولی از خود نشان می دهد . وزن مخصوص بتن از دیگر مشخصه های آن است. . نتایج بررسی ها نشان می دهد که وزن مخصوص بتن های با مقاومت بالا ، اندکی بیشتر از بتن های معمولی ساخته شده از همان مصالح می باشد . با این حال ، وزن سازه های ساخته شده با بتن HSC در مقایسه با بتن های معمولی به مراتب سبکتر بوده که این نکته یکی از مزیت های است.فاده از بتن با مقاومت بالا ، به خصوص در مناطق زلزله خیز به حساب می آید . در ضمن پدیده خزش ، نفوذ ناپذیری و سایش در بتن های با مقاومت بالا نسبت به بتن های معمولی کمتر و دوام و مقاومت برشی ، بیشتر می باشد .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه