بتن سبک در شهر ری ( فروش )

Concrete-1
Concrete-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


فرا صنعت سیمین با هدف ارتقاء سطح خدمات در حوزه آب بندی و سیل کردن بتن و حفاظت از خوردگی فلزات شروع به کار نموده است.. این شرکت جهت ارائه خدمات یکپارچه در این حوزه علاوه بر ارائه خدمات تامین تجهیزات و مصالح مورد نیاز را نیز به انجام می رساند.

استفاده از این نوع بتن بیشتر به عنوان یک عایق است.. وزن بسیار کم این نوع بتن که به ندرت از کیلوگرم بر مترمکعب تجاوز می‌کند و به عنوان یک عایق حرارتی کاربرد دارد. علاوه بر این مقاومت فشردگی آن معمولا بین . الی . نیوتن بر میلی‌متر مربع است. که مقدار پایینی است..

سرعت خروج آب جذب شده توسط سنگدانه‌ها در مخلوط تازه بتن سبک است.. همین موضوع، بر روی فرآیند هیدراتاسیون و عمل‌آوری تاثیر می‌گذارد. اگر رطوبت مخلوط و مقدار مواد سیمانی آن بالا باشد، می‌توان سنگدانه‌های سبک را با سنگدانه‌های معمولی جایگزین کرد. این کار، باعث بهبود عمل‌آوری داخلی و گیرش سریع‌تر بتن می‌شود.



( فروش ) های دیگر در شهر ری