بتن متخلخل در بومهن ( فروش )

Porous concrete-1
Porous concrete-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


عدم وجود ریزدانه ها در بتن ایجاد یک مخلوط خشن می کند، که می تواند باعث ایجاد مشکلات را در کارهای سایت و چالش ها در قرار دادن شود. ساختار خالی و باز می تواند منجر به از دست دادن سریع رطوبت شود، که باعث سفت شدن سریع مواد شود( بوری،).

با توجه به اینکه ماده اصلی برای ساخت انواع بتن آب است.، احتمال یخ‌زدگی و انقباض و در نتیجه آسیب دیدن سازه عمرانی بسیار زیاد خواهد بود. در چنین مواقعی از ساختارهای ضدیخ در بتن متخلخل است.فاده می‌شود که از تکنیک‌های سنتی برای روسازی جاده‌ها و خیابان‌ها بسیار بهتر عمل می‌کند. نکته مهم اینکه هوای گیر افتاده در حفره‌های این ماده خود یک لایه عایق است. که مانع از یخ‌زدگی معابر می‌شود؛ در واقع در شهرهای سرد کشور برف یا باران قبل از اینکه یخ بزنند به ناحیه گرم‌تر یعنی ساختار درون بتن فرو می‌روند و به این ترتیب دیگر نیازی به است.فاده از شن یا نمک برای حل مشکلات یخ‌زدگی نیست.

گاهی اوقات به عنوان &#;بتن بدون ریزدانه&#; شناخته می شود ، مخلوطی از سیمان هیدرولیک، سنگدانه درشت با اندازه کوچکتر، مواد افزودنی و آب است.. بتن متخلخل اجازه می دهد تا آب از طریق بتن به زیر اساس نفوذ کرده و تراز آب زیرزمینی را شارژ کند. این نوع بتن معمولاً حاوی ماسه نیست و درصد هوا بین تا درصد متغیر است.. مقدار کمی ماسه می تواند برای بهبود مقاومت فشاری است.فاده شود، اما مقدار حفرات هوا کاهش می یابد و نفوذپذیری آن کاهش می یابد. حفظ حجم مناسب خمیر / ملات در طرح مخلوط بسیار مهم است. تا سنگدانه به طور مساوی پوشانده شود، اما خمیر / ملات اضافی، فضای خالی داخل سنگدانه درشت را پر نمی‌کند. حفره های درون بتن نفوذپذیر باید به هم متصل شوند تا مجاری ایجاد کنند که آب از طریق آنها آزادانه جریان یابد.



( فروش ) های دیگر در بومهن