بلوک سفالی در چهاردانگه ( فروش )

Clay block-1
Clay block-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


مصالح ساختمانی زیر به دلیل مصرف زیاد در صنعت ساختمان در دسته پرمخاطب وب سایت مصالح مارکت قرار گرفته اند. این محصولات شامل سیمان سیاه پرتلند تیپ ،سفال تیغه ،شن ،ماسه شسته ،ایزوگام ،آجر فشاری، سیمان سفید و … می باشد . پس از انتخاب محصول مورد نظر و مقایسه قیمت، مناسب ترین تامین کننده را انتخاب نمایید.

سفال تیغه سفال تیغه سفال تیغه برای جدا کردن دیوارهای داخلی و خارجی ساختمان مورد است.فاده قرار می گیرد مانند جداکردن دیوارهای نازک یادیوارهای اطراف آسانسور و اطراف راه پله ها است.فاده از این سفال تیغه بسیار مقرون بصرفه بوده و معمولا در جاهایی که قطر زیادی برای دیوار مورد نیاز نباشد از […]

سلام.. بلوک سفالی معرفی شده در سایت درجه یک و کارخانه‌ای و به شیوه مهندسی تولید شده است. بلوک سفالی درجه دو نیز موجود است. که قاعدتاً قیمت کمتری دارد. یکی از عوامل اصلی در تعیین درجه بلوک سفالی نوع خاک رس و همچنین امکانات کارخانه تولید کننده بلوک سفالی است.. همچنین بلوک سفالی درجه یک دارای ابعاد دقیق مطابق با سایز اسمی آن است.. در صورتی که تمایل دارید میتوانید جنس و سایز بلوک سفالی را به صورت حضوری در فروشگاه ساختمانی صاد واقع در شهرک غرب تهران مشاهده بفرمایید. همچنین در صورتیکه امکان مشاهده حضوری برای شما فراهم نیست همکاران ما از طریق واتساپ عکس و فیلم بلوک سفالی را برای شما ارسال خواهند کرد. لطفاً از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه