شیشه در چهاردانگه ( فروش )

Glass-1
Glass-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]


می‌دانیم که بعضی مواد شیمیایی مانند HF بر شیشه اثر می‌کنند. این تاثیر در واقع به واکنش سیلیسی موجود در شیشه با فلوئورید هیدروژن است. که تولید اسید می‌کند. از این خاصیت در حکاکی و نقاشی روی شیشه است.فاده می‌شود. اگر مقدار کافی فسفات آلومینیم که ساختار سیلیکات آلومینیم را دارد، در ساختار شیشه وارد شود، شیشه بدست آمده ، مقاومت قابل توجهی در برابر HF از خود نشان می‌دهد. علت این است. که HF بر فسفات آلومینیم اثر ندارد.

شیشه‌های معمولی که در زندگی روزمره بکار می‌روند، عمدتا شامل سیـلیس ، کربنات کلسیم ( یا آهک ) و کربنات سدیم و زغال کک است. ( گاهی از فلدسپار و دولومیت نیز است.فاده می‌شود ). معمولا این مواد را به صورت پودر یا دانه‌هایی به قطر . تا سانتی‌متر ، مصرف می‌کنند. البته برای تهیه شیشه‌های مرغوب و کریستال ، از سیلیس تقریبا خالص (کوارتز) است.فاده می‌شود. در شیشه‌های معمولی حدود ½ درصد آلومین و .۸ درصد اکسید آهن III نیز وجود دارد.

این نوع شیشه شامل چهار لایه میلی‌متری و دو لایه تلق ضخیم است.. در هر مورد ، ابتدا از طریق وصل کردن به خلاء ، هوای بین لایه‌‌ها را خارج کرده ، ضخامت شیشه و تلق را به هم می‌جشبانند و بعد تحت فشار اتمسفر در دمای °C ، به مدت سه ساعت نگه می‌دارند تا لایه‌ها کاملا به همدیگر بچسبند.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه