شیشه ضد آتش در شهر جدید اندیشه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fireproof glass-1
Fireproof glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


هدف از این الزامات این است. که اطمینان حاصل شود آتش در فضای مبدا مهار شده و گسترش دود و شعله های آتش کنترل می شود و افراد داخل می توانند با خیال راحت تخلیه شوند. این ابتدایی ترین نوع شیشه مقاوم در برابر آتش است.. این نوع شیشه هنگامی که در معرض آتش قرار می گیرد، از نفوذ شعله های آتش و گازهای گرم و همچنین دود ناشی از آتش جلوگیری می کند با این وجود مانع نفوذ گرما از طریق شیشه نمی شوند. سه روش ساخت و تولید شیشه یکپارچه وجود دارد:

شیشه‌های سكوريت تا دمای بين - درجه را تحمل می‌کنند؛ اما از لحاظ عملکرد تفاوت چندانی با شیشه‌های معمولی ندارند. در اثر شکست به قطعات ریز و غیر برنده خرد می‌شود. درحالی‌که شیشه‌های ضد حریق دمایی حدود - درجه را در برابر حرارت متحمل هستند. اگر مساحت پنجره نسبت به میزان آتش نيز کم باشد، هوا رسانی به آن محدود می‌شود، زمانی که هوا رسانی آتش کافی نباشد، از گسترش آتش كاسته خواهد شد. در ضمن نبايد از اين موضوع غافل شد كه خسارت و تلفات جانی در آتش‌سوزی‌ها تنها از طریق سوختگی است.. بلکه درجه حرارت بالا و خفگی نیز در افزایش تلفات نقش پررنگی دارد.

این شیشه‌ها در حالت عادی شفاف‌اند و با دیگر شیشه‌های لمینت تفاوت چندانی ندارند اما در اثر مجاورت با آتش، این تلق‌ها منبسط‌ شده و به یک محافظ مات و سخت تبدیل می‌شوند. این ویژگی منجر به کاهش انتقال حرارت از طریق شیشه گردیده و امکان را به ساکنین می‌دهد تا با آرامش ساختمان را تخلیه کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه