شیشه مات شونده هوشمند در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Smart frosted glass-1
Smart frosted glass-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..


برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! [کل: میانگین: ]قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک چقدر است.؟ پارتیشن شیشه ای متحرک اساساً درهای شیشه ‌ای بزرگی هستند که عرض یا بخش بزرگی از دیوار را اشغال می‌کنند. دیوار پارتیشن شیشه ای برای هر کاربردی که در آن دید کامل مورد…

شیشه های هوشمند را می توان در سالن های کنفرانس و پارتیشن شیشه ای و مراکز حساس و شیک و لاکچری مانند ویلاها  و اتاق های کنفرانس هم است.فاده کرد .از شیشه هوشمند در پنجره هم می توان است.فاده کرد. اما باید نکاتی را مد نظر قرارداد فیلم های هوشمند در مقابل حرارت ضعیف هستند و نباید حرارتی بالاتر از درجه سانتی گراد را تحمل کنند در اجرای شیشه هوشمند در پنجره ها حتما باید دقت کنید که نور آفتاب به طور مستقیم به شیشه نتابد و دمای شیشه شما از ۵ درجه بالاترنرود یا اینکه در ضلع شمالی ساختمان از شیشه هوشمند است.فاده کنید و یا اگر در اضلاع  دیگر از شیشه هوشمند است.فاده کردید حتما پنجره های شما در سایه باشد و در معرض نور مستقیم خورشید نباشد.

این شیشه ها قابلیت نصب در دیواره های حمام ، پارتیشن های اداری ، درب های اتو ماتیک ، و دیوار های بیرونی است.خر و … وجود دارد و به راحتی در این موارد گفته شده نصب و است.فاده میشود این شیشه ها دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم میباشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن