میلگرد در چهاردانگه ( فروش )

rebar-1
rebar-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..


میلگرد گالوانیزه نسبت به میلگرد سیاه، برابر مقاومت بیشتری در برابر خوردگی  دارد. همچنین آسیب رساندن به پوشش میلگرد گالوانیزه دشوارتر از میلگرد اپوکسی می باشد. به همین دلیل قیمت میلگرد گالوانیزه نیز بالاتر از میلگرد آپوکسی است..

در تولید میلگرد آیین‌صنعت از بهترین مواد اولیه و به‌روزترین خط تولید و دستگاه‌ها است.فاده می‌شود. لذا تجربه آیین صنعت در سال‌ها حضور با افتخار در صنعت فولاد کشور، نشان می‌دهد که در کنار مطلوب بودن قیمت میلگرد آیین صنعت، سرعت تحویل کالا و همچنین کیفیت این محصولات برای مشتریان بسیار مطلوب بوده است..

بعد از اجرای سازه و قرارگیری میلگردها در بتن، در موارد بسیاری به تعمیر، بازسازی سوراخکاری و … نیاز است.، در این حالت باید قبل از هر اقدامی وضعیت بتن موجود ارزیابی شود و میزان تسلیح بتن، تعداد، قطر و محل قرارگیری میلگردها شناسایی شود. برای این منظور از روش های مختلف شناسایی میلگرد در بتن است.فاده می گردد.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه