پلی وود در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Plywood-1
Plywood-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود


به دلیل آنکه برای ساخت پلی وود از مواد بازیافتی چوبی و پلاستیکی است.فاده میشود، از قطع بی رویه درختان جلوگیری میکند که این موضوع برای محیط زیست بسیار مفید است.. همچنین پلی وود در تمام شرایط آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان میدهد.

از آنجائیکه تمام یا بخش اعظم تولید  را، چوب تشکیل می دهد و بیش از % مواد اولیه جهت تولید تخته ها ، چوب پلی وود می باشند پس بنابراین نوع جنس چوب آنها بسیار حائز اهمیت می باشد و چوب بدست آمده از هر چوبی نمی تواند کاربردهای مختلف و متنوعی در صنعت داشته باشد.

در ایران بیشتر با نام تخته سه لا و تخته چند لایی شناخته شده است. به ورق های تخته ای اتلاق می شود که از به هم چسباندن ورق های نازک چوب به دست می آید. بدین ترتیب که به طور خلاصه چوب های گرد بعد از لایه برداری تبدیل به ورق های نازک میلیمتری شده که پس از خشک شدن و اتوکشی با چسب مخصوص



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه