پنل کامپوزیت آلومینیومی در بومهن ( فروش )

Aluminum composite panel-1
Aluminum composite panel-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.


.نهايی سازی: مرحله صیقل دهی است.، این کار یعنی به عمل آوردن کامپوزیت از نظر طول، عرض و قطر که هدف آن مطابقت محصول با است.انداردهای مربوط به پارامترهای مختلف مقررات ملی می باشد . ورق کامپوزیت از پلی اتیلن با وزن بسیار کم به عنوان ماده اولیه است.فاده می کنند که می تواند وزن پانل را تا حد زیادی کاهش دهد .

از آنجایی که پنل کامپوزیت سبک بوده و بار اضافه‌ای به دوش ساختمان نمی‌اندازد، است.فاده از آن در مصالح ساختمانی ایمنی بیشتری در برابر تکان‌های ناشی از زلزله می‌دهد. این کامپوزیت ها دارای مقاومت و است.حکام بالایی نیز میباشند که طول عمر آن ها را افزایش داده و ایمن ساخته است..

انعطاف پذیری نامحدود ورق کامپوزیت الومینیومی در رنگ و طرح دلیل دیگری بر موفقیت این سازه‌های مدرن است.. شما می‌توانید این ورق‌ها را در رنگ‌های متفاوت و در طرح‌های گوناگون(طرح سنگ، چوب، آجر، سه بعدی، آیینه‌ای و&#;) تهیه کنید.



( فروش ) های دیگر در بومهن