چسب بتن در شهر ری ( فروش )

concrete glue-1
concrete glue-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


چسب بتن SA در داخل کشور تولید شده و دارای است.انداردهای ایزو و ایزو و OHSAS است.. این چسب برای آب بندی است.خر، منبع آب، فاضلاب، نمای ساختمان، کف سازی، سرامیک و سنگ است.فاده می شود. شکل ظاهری این چسب شیری رنگ بوده و شبیه خامه می باشد ولی پس از به کارگیری و خشک شدن بی رنگ خواهد شد. ضمنا pH چسب بتن SA . می باشد.

در این بخش چسب ها روشی جدید برای ترمیم و اتصال بین بتن ها را به ما نشان می دهند. این مواد بر پایه نانو سیلیس و سیمان پرتلند تولید می شوند. نانو چسب بتن پودری شکل، بعد از ترکیب با آب به شکل دوغاب خاکستری رنگ درآمده و پس از اجرای یک لایه نازک از این دوغاب بر روی سطح بتن موجود می توان بتن جدید را بر روی لایه چسب بتن نانو اجرا کرد.

چسب بتن سیمانکاری محصولی برای تقویت سیمانکاری است.. در برخی از مواقع که می بایست چسبندگی سیمان را تقویت کنیم یا برای سطوحی مانند حمام و سرویس بهداشتی که نیاز به تقویت ملات سیمانکاری دارند، از چسب بتن سیمانکاری است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر در شهر ری